Earrings 61 - "Tropicana"


Kolczyki "Tropicana" to zabawa kolorem, powiew soczystości, przedsmak lata oraz modny dodatek do stroju. Soczyste pomarańczowe kryształy Swarovski są oplecione sutaszem w limonkowo-turkusowych odcieniach. U dołu kamień szlachetny Kyanit. Zastosowałam taśmę cyrkoniową, którą po bokach puściłam luzem. Wysokość kolczyków to 8 cm, szerokość 3,5 cm. Wiszą na srebrnych zapinanych biglach. Z tyłu zabezpieczone turkusową ekoskórką. Zaimpregnowane obustronnie. Dostępne















Przykładowe kompozycje


11 comments:

  1. Świetne, kolory fajnie do siebie pasują:)

    ReplyDelete
  2. Piękne kolczyki, pięknie wykończone - podziwiam!

    ReplyDelete
  3. Dzięki! Tył wyszedł jak wyszedł, ale to pierwsza taka moja próba z tyłem :)pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Wonderful ... I love them!!!

    ReplyDelete
  5. Niesamowita ta kolorystyka. Stylizacje z udziałem twoich kolczyków nieziemskie.

    ReplyDelete
  6. zabawa kolorem oplacala sie, efekt wspanialy:)))

    ReplyDelete
  7. Fantastyczne połączenie kolorów! Są prześliczne :)

    ReplyDelete

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i aktywność :)
Pozdrawiam!
Wiola